fredag 12 juni 2009

Är nu med på Blog Toplist och har skaffat besöksräknare

Nu äntligen har det löst sig. Igår registrerade jag min blogg på en topplista över svenska bloggar som heter Blog Toplist, och nu har jag också lagt in symbolen för den sidan på min blogg. Symbolen visar att jag är med på listan, jag var det i alla fall igår.

Men om man på sin blogg inte lägger in symbolen så kan man tydligen åka ut från listan.

Alldeles nyss lade jag också in en besöksräknare på min blogg, och från och med idag så kan jag se hur många besökare som jag har på bloggen.

Visst, min blogg startade för c:a 1,5 månad sedan och jag har hitills haft minst 190 läsare på den, i alla fall har så många läst min profil.

Om jag mindes det exakta datumet för när bloggen startade så hade jag ju lagt in det, men eftersom jag inte minns det så fick det bli dagens datum istället.

Var rätt förbannad för en stund eftersom det krånglade vid registreringen till besöksräknaren, men nu är det i alla fall fixat.

Härligt att från och med nu kunna se hur många som besöker min blogg.

2 kommentarer:

Milla sa...

Det där med besöksräknare är på både gott och ont.

Vissa dagar har man massor med besöker för att nästa gång ha knappt nån, och då blir man lätt deppig.. :)

Karpstryparn sa...

Svar till Milla: Ja, det går ju i vågor det där.