onsdag 14 oktober 2009

Har kvinnor temperament om de har ett födelsemärke på låret?

Nu ska jag lägga in en liten fräckis i bloggen, har ju inte lagt in en vits någon gång så därför är det dags för det nu.
Så varsegoda nu, för här kommer den:

Det var fyra grabbar som en kväll hade pokerkväll hemma hos en utav dem. Grabbarna hette Ulrik, Anders, Rolle och Fålle.

Men det gick inte så bra för Ulrik, han förlorade mest. Så till slut tröttnade han och lade av.

De andra tre fortsatte dock att spela, men efter en stund tröttnade en av dem. Då fortsatte de andra två, men efter en liten stund lade de av de också.
Det är ju inte så kul att spela poker när man bara är två stycken.

-Jaha, vad gör vi nu då?, sade Anders.

-Jaaduuuu, sade de andra tre i en mun.....

-Jag vet, sade Ulrik, vi kan prata brudar istället.

-Äääh, va faan, det blir ju bara skit då, sade Rolle. -Eller vaddå, ska jag sitta här och berätta för er hur många brudar jag har haft genom åren och hur många som det har gått åt helvete med, alltså typ allihop? -Nej, fy faan, det har jag ingen lust med!

-Det är lugnt, det behöver du ju inte göra nu när du redan har gjort det, sade Anders.

Då blev Rolle förbannad och reste sig upp. -Ska du ha stryk, eller vad är det frågan om???, undrade han.

-Lugna ner dig, sade Ulrik, jag kan snacka istället. -Vet ni om att blondiner är dummare än andra brudar?

-Ja, haha, skrattade Anders, det vet ju varenda jävel!

Nu blev Rolle förbannad igen! -Jaså du, din jävel, det säger du?? -Jag har ju för faan varit ihop med en en gång! -Nu jävlar ska du få stryk, din jävel!!!

-Lugna ner dig nu, sade Fålle. -Men jag vet i alla fall en sak om brudar som är sann.

-Jaså? -Och vad i helvete är det då??, frågade Rolle.

-Jo, sade Fålle, brudar som har ett födelsemärke på låret har ett sjuhelvetes temperament.

-Det där tror jag inte ett ögonblick på, sade Anders.

-Gör du inte?, sade Fålle. -Gå då fram till en brud nästa gång du är ute och går och fråga om hon har ett födelsemärke på låret så får du se.....

Inga kommentarer: