onsdag 30 december 2009

Fick Centrum mot rasism (CMR) som de ville så skulle inte universum finnas

Det här blir det sista inlägget för i år, åtminstone i denna blogg, så därför ska jag avsluta med en riktig "rökare".

En utav de saker som jag aldrig upphör att förvånas över är hur absurd och psykisk sjuk inställning som många antirasistiska organisationer har till sin omvärld, i alla fall de som finns i Sverige, t ex CMR, alltså Centrum mot rasism.

Om de fick bestämma så skulle hela Sveriges befolkning utrotas, för då skulle det inte finnas någon "främlingsfientlighet" eller rasism längre.

Men hur ska man kunna utrota någonting som inte finns, och hur utrotar man någonting som har funnits sedan den första människan uppkom?

Främlingsfientlighet finns ju inte, det är ett påhittat ord utav det politiskt korrekta etablissemanget.

Och rasism har funnits ända sedan den första människan uppkom för lite över 15 miljoner år sedan.

Alla människor är ju egentligen rasister, negrer är rasister emot sig själva för att de är svarta, vita kränker andra folkslag på grund utav sin hudfärg. Hela jorden är rasistisk, det finns ju rasism överallt.

Vintern är ju rasistisk den också på grund utav all snö ute, snön är på grund utav att den är vit rasistisk emot andra folkslag.

Att ingen ifrån CMR ännu har anmält vintern för rasism är konstigt, med tanke på organisationens inställning till rasism.

Och när det blir sommar så är det för grönt och det är inte bra, för då blir alla veganer och alla som väljer "grönmärkt" mat kränkta.

Man får verkligen tacka all världens gudar för att inte galningarna i CMR och Afrosvenskarnas riksförbund har tillgång till kärnvapen, för då skulle de spränga hela jorden i bitar.

Om det gick så skulle de förinta hela universum.

Med andra ord så kan "The Big Bang" slänga sig i väggen så mycket det går.
Welcome to The REAL Big Bang, here comes CMR & Afrosvenskarnas riksförbund!

För enligt dem så är hela färgskalan rasistisk.

Vi kan ta några exempel:

Färgen svart t ex är rasistisk emot allting som är svart, oavsett om det lever eller inte.

Ett exempel: Alla galgar i min garderob är svarta, då är det rasistiskt emot negrer.

Härom dagen tänkte jag mig in i hur någon företrädare för någon utav dessa två organisationer resonerar och tänker.

Och då bestämde jag mig för följande: Nu jävlar ska jag ta reda på hur mycket rasism som finns i mitt hem.

Och vet ni vad? Jag upptäckte att allting i mitt hem är rasistiskt, till och med glödlampans sken är det.

Varför är glödlampans sken rasistiskt? Jo, därför att i t ex mitt vardagsrum så har jag ett bord med svarta kanter vars bordsskiva är vit, den består utav vita stenar.

Min taklampa är vit, och min glödlampa är vit och utstrålar ett vitt sken.

Vad blir då detta?

Jo, vitt på 4 ställen, men svart på bara ETT enda ställe. Dessutom "tränger" den vita ytan ut den svarta, det har den gjort ifrån början redan innan jag köpte bordet (om man får tro Centrum mot rasism och Afrosvenskarnas riksförbund.

Jag ringde dock inte CMR och frågade om detta var rasistiskt, det var ju ganska meningslöst att göra det för då hade jag blivit idiotförklarad.

För de hade ju sagt ungefär så här:

-Herreguuuuud, det här är ju helt FRUKTANSVÄRT, du måste omedelbart tömma hela din lägenhet och slänga alltihop på tippen, din lägenhet är ju fullproppad med rasism.
Du måste också skinnflå dig själv, annars är du rasist. Be någon göra slarvsylta av dig förresten, eller dränk in dig i bensin och tutta sedan på.
Fast vid närmare eftertanke är det nog inte så bra, när elden har brunnit ut så är du ju förkolnad och då är du svart, ditt lik blir rasistiskt.
Ja, vi får fundera på det här.....

Ja, så hade det förmodligen låtit, eller också kunde jag ju ha ringt Afrosvenskarnas riksförbund istället. Men det hade nog låtit ungefär likadant, eller ännu värre.

Vad blir deras nästa gärning? Att anmäla folk för att de äter och dricker, med motiveringen att "det som kommer ut ur stjärthålet är svart och då är det hets mot folkgrupp, och det som kommer ut där fram är gult och då är det rasistiskt mot kineser".

Ja, det återstår att se.

Men en sak är säker: Antirasistiska organisationer som t ex Centrum mot rasism och Afrosvenskarnas riksförbund förnekar sig aldrig.

Jag ser med glädje fram emot år 2010 för man lär sig få sig många goda skratt, inte bara på grund utav sådana dårar utan också på grund utav..........ANDRA dårar! *Skrattar*

Ja, det var det sista inlägget för i år det, och med dessa ord så önskar jag er nu följande:

Gott Nytt År!

År 2010:s första inlägg i denna blogg kommer troligen på lördag.

Cheers så länge!

2 kommentarer:

annsan_s sa...

God fortsättning på 2010.

Kramen

Karpstryparn sa...

Svar: Detsamma.