onsdag 23 december 2009

Ingen god jul till vissa (se lista)

Jaha, nu är det dagen innan Julafton, men istället för att skriva ett inlägg i morgon så gör jag det i kväll istället.

För i morgon så har jag inte tid.

Därför är det nu på sin plats att önska folk en riktigt God Jul.

Däremot önskar jag ingen god jul till följande:

1. Svenskfientliga invandrare och flyktingar.

2. Politiskt korrekta (t ex "journalisten" Anna-Lena Lodenius).

3. Mångkulturextremister.

4. Kommunister (t ex Lars Ohly och Fredrik Jönsson).

5. Alla vänsterextrema barnrumpor (t ex de som sympatiserar med terrorgrupperingar som t ex Antifascistisk Aktion, Revolutionära Fronten och Revolutionär Kommunistisk Ungdom).

6. Muslimer (de vet ju förresten inte vad jul är för någonting).

7. Demokratihatare (t ex Daniel Pool på tidskriften Expo, de i Centrum mot rasism och den folkpartistiske ministern Nyamko Sabuni).

8. Rovdjurshatare (t ex varghatare).

9. Invandrings- och flyktingförespråkare.

10. Svenskfientliga svenskar (t ex Mona Sahlin, Fredrik Reinfeldt och Maud Olofsson).

11. Barnamördare (t ex Anders Englund).

12. Våldtäktsmän.

13. Judar.

14. Pedofiler.

15. Djurplågare.

16. Barnmisshandlare.

17. Veganer.

19. Mobbare.

20. Antidemokratiska antirasister.

21. Journalister som mörklägger alla nackdelar och negativa effekter som invandringen orsakar.

22. Övriga som har gjort sig förtjänta av det.

Däremot önskar jag alla dessa människor en våt grav i helvetet, och t ex all världens plågor den dag som de dör.

Men till alla andra (alltså de som har förtjänat det):

God Jul!

See you after Christmas, troligen på söndag eller måndag.

Hej så länge.

6 kommentarer:

charlotte sa...

god jul till dig med'
kram

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: Tackar, hoppas du hade en bra och trevlig Julafton! *Kram*

Berit sa...

Tack! Jag tar till mig hälsningen eftersom jag inte platsar under något av dina undantag!

God Jul till dig med

charlotte sa...

spring inte ihjäl dig i affärerna nu

Karpstryparn sa...

Svar till Berit: Varsegod, hoppas du har haft en riktigt god jul.

Tackar.

Anonym sa...

Sent på natten, tidigt på Julafton morgon önskar jag Dig en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR.

Tillsammans ska vi kämpa mot islam i vårt land.