lördag 16 januari 2010

Seriösa veganer äter bara människor

Eftersom jag är bakfull idag, var nämligen på fest igår, så orkar jag inte skriva något inlägg idag.

Men ni ska inte bli lottlösa för det, så därför har jag nu kopierat ett inlägg ifrån Karpstryparn på http://www.metrobloggen.se/Karpstryparn (alltså moderbloggen till Karpstryparn II) och lagt in det i den här bloggen.

Vad heter inlägget då? Jo, det heter "Enligt evolutionsläran blir veganer en korsning mellan älgar och människor med kannibalistiska anlag".

Varsegoda:

Vad får man om man tar en bit mångkultur, en bit varg och en bit invandringsvänliga politiker, samt lägger in lite veganism och ångkultur i det hela?

Jo, man får fram veganer som utvecklas till en 50 %:ig korsning mellan älgar och människor. Denna korsning får också rent kannibalistiska anlag.

Men hur hänger allt detta ihop då?

Och vad är ångkultur för något? Jo, ångkultur har med ångmaskiner att göra och de som ängnar sig åt sådana. Information om ångkultur finns på runeberg.org/nfcm/0570.html .

Ångkultur kan också vara relaterat till invandring och flyktingar, mer om detta lite senare i detta inlägg.

Jag kommer dock inte att ta med beräkningar och kalkyler i detta inlägg, istället kommer jag att ta upp de faktiska aspekterna i det som det ska handla om, detta för att det inte ska bli för krångligt och komplicerat.

För meningen är ju inte att ni ska fatta mindre när ni har läst klart inlägget än ni gjorde innan, dessutom vill jag inte röra till det för mig och då löpa risk för att få en tid hos en psykoanalytiker.

För jag har ju koll på saker och ting.

Men vi tar det hela i tur och ordning.

Veganer värnar ju om djuren, säger de, och äter därför inte animalisk föda som normala människor gör.

Nej, istället tror de att man klarar sig utan kött och att man är allätare om man inte äter allt det som står i kostcirkeln. Information om veganer finns att läsa på bl a sv.wikipedia.org/wiki/Veganism , och efter att läst allt det som står där så står det klart att veganer vill dö i förtid, bl a på grund utav extrem undernärning som inte står anorexia långt efter, samt att veganer är falska och lurar sig själva ända in i döden, och även efter den också för den delen.

För äkta veganer går antingen omkring spritt nakna (de säger ju själva att de inte befattar sig med någonting som har med djur att göra), eller också är de klädda i plast och gummi, och ingenting som kommer ifrån djurriket.

Veganer påstår sig alltså inte vilja ha någonting med någonting som har med djur att göra, alltså hatar de djur vilket innebär att de hatar alla människor också. För vi människor är ju också djur.

Och om veganer verkligen är seriösa i sin kamp för att människor ska sluta äta kött så ska de bli kannibaler och äta upp alla andra människor.

Men är de fortfarande veganer då? Svar nej, de äter ju kött.

Ja, som ni förstår så är veganer minst sagt mycket konstiga människor.

Nu har jag visserligen inte pratat med Gud fader via "himmelslinjen", jag är inte varken hjärntvättad eller medlem i någon religiös sekt, men om jag hade gjort det så är jag övertygad om att han (eller hon) skulle säga samma sak.

Men vad består kostcirkeln utav då? Jo, både animalisk och vegetarisk kost, vilket innebär att de människor som håller sig till den är allätare.

Människan är visserligen ett rovdjur, men i rovdjurs kost ingår också under vissa perioder vegetabilisk föda.

Det bästa beviset på att människan är skapt för att äta kött är att vi har gjort det ända sedan minst 15 miljoner år tillbaka i tiden, alltså ända sedan den första människan uppkom. Och att då i nutid tro att man ska kunna stoppa någonting som har pågått i över 15 miljoner år, ja, det är som att försöka starta om hela jordens utveckling så långt tillbaka i tiden att det är frågan om långt innan den tid då hela universum bildades.

Enkelt uttryckt: Det går alltså inte.

Men vad har då invandrings- och flyktingsvänliga politiker för koppling till veganer?

Jo, den gemensamma nämnaren är orden "värna om".

Dessa politiker värnar mer om invandrare och flyktingar än vad de gör om svenskar och vita invandrare, alltså är dessa politiker rasister eftersom ingen människa i dagens Sverige får vara mer värd än någon annan. Och ändå är det precis tvärtom, är man "rätt" sorts invandrare eller flykting, ja, då är man mer värd än vad en svensk eller en vit invandrare är, i alla fall enligt mångkulturextremistiska galningar.

Men veganerna då? Jo, de värnar ju om djuren, eller rättare sagt, de tror att de gör det och för därför en fullständigt meningslös kamp.

Och ja, jag är själv djurvän, det är utav orsakerna till att jag inte gillar veganer. Stolt köttätare är jag också ända in i döden, kött är det godaste och absolut näringsrikaste som finns.

Men det här med ångkultur då? Var kommer det in i bilden någonstans?

Jo, om man vill stoppa invandrings- och flyktingströmmarna på ett riktigt säkert, men dyrt, sätt, så ska man bygga ångmaskiner som är lika höga som vindkraftverk på rad ut med Sveriges alla gränser.

Detta kommer naturligtvis att kosta en hel del, tur är då att vi i Sverige har världens största "kassakista" att plocka pengar ur, nämligen alla de pengar som går till invandringen.

Enligt ekonomen Lars Janssons bok "Mångkultur eller välfärd" ifrån 2002 så låg invandringskostnaderna på hela 267 miljarder kronor om året, alltså långt över kostnaderna för t ex sjukvården, försvaret m.m. Han hade genom beräkningar och forskningar kommit fram till denna slutsats. Ett litet axplock ur boken finns på bl a www.bgf.nu/fpol/ljbok.html .

Så nog finns det pengar att hämta där alltid, detta rimmar illa med att allting ska sparas in på hur mycket som helst i det här landet.

För med tanke på vad som har hänt efter att denna bok skrevs så ligger invandringskostnaderna nu på det dubbla.

Men hur skulle dessa ångmaskiner kunna stoppa invandringskostnaderna? Tja, vad tror ni händer med de invandrare och flyktingar som kommer i närheten utav dessa?

Jo, de går bokstavligt talat "upp i rök" på grund utav den enorma hetta som dessa maskiner utstrålar, det är ju frågan om minst sisådär flera 100 000 grader. Det säger inte ens "POFF" och det går också så snabbt att man inte hinner se det.

Men vargen då? Ja, den är ju ett djur den också, så där är veganerna falska ännu en gång. Säkert är många veganer jägare också, med den korkade motiveringen att de är "djurvänner".

Men om så är, varför inte börja skjuta jägare då?

Fakta om vargar finns på bl a www.vargen.de/vargar.htm .

Men vart kommer då det här med att veganer kommer att bli en korsning som består utav 50 % älg/50 % människa med kannibalistiska anlag ifrån?

Ja, eftersom det då och då under evolutionens gång förekommer misslyckade snedsprång i utvecklingen så kommer det ju att hända igen.

Att det förekommer snedsprång i den är t ex veganer ett av många exempel på.

Men som tur är så dör dessa snedsprång förr eller senare ut, evolutionen rättar ju till sig själv.

Och det är därför som vi så småningom kommer att få se en korsning mellan älgar och veganer med kannibalistiska anlag.

6 kommentarer:

charlotte sa...

jag är ganska kluven ifreågan om vi ska ta emot invandrare eller inte ska jag villigt erkänna. om jag behövde fly ifrån sverige så önskar jag att det finns länder som tar emot mig. men samtidigt ser man hur de svaga grupperna i sh:et har det o blir alldeles bestört. önskar att en jämkkning skulle gå

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
messan sa...

Ja, det får inte vara för kallt för då fryser jag med:)Lite mittemellan... Kul med party!! Mer sånt!

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: Jo, jag förstår hur du menar. Själv tycker jag att vi ska ha ett totalstopp.

diana sa...

Bra inlägg. Som invandrarbarn och inte svensk medborgare förrän vid 35, så säger jag så här: Invandring är bra. OM japp OM de som kommer anpassar sig. Mina föräldrar kom som arbetskraft och är så svenniga att det är löjligt. SFI vad är det? Jobba och lära sig språket under tiden gjorde de.

Karpstryparn sa...

Svar till diana: Precis, de som inte vill anpassa sig till de saker som gäller i Sverige ska ut!