måndag 4 januari 2010

Tjärnprat slutade "i" grouper

Jaha, nu har det gått några dagar sedan Nyårsafton. Hoppas att ni hade en rolig och trevlig sådan, för det hade jag.

Här följer ett litet filmklipp ifrån nyårsfesten som jag var på. Med på filmen är förutom jag själv kompisar till mig.

Orsaken till varför jag har valt den här rubriken till detta inlägg förstör ni förhoppningsvis efter att ni har sett filmen.

Tilläggas ska väl också att grouper är ett annat ord för havsaborre, ja, ni förstår förhoppningsvis varför jag nämner detta efter att ni har sett filmen.

Om ni undrar vem han med hängslena är på filmen så är det jag.

Varsegoda: http://www.youtube.com/watch?v=6Mz9wiu0ogU .

3 kommentarer:

annsan_s sa...

Hej du! Tackar, visst är dom fina!
Tack. God fortsättning på 2010 önskar jag dig! Kollar den videon
senare! Kram

charlotte sa...

jag kan ju ärligt säga att jag inte fattade ngt. det enda jag observerade var eran roliga dialekt o att du var fullare3 än mig på nyår
kram

Karpstryparn sa...

Svar till annsan_s: Japp. Detsamma till dig. Okej. *Kram*

Svar till charlotte: Hehe, oki doki. *Kram*