tisdag 9 februari 2010

Livstecknet

Om ni undrar varför jag inte har skrivit något inlägg sedan i fredags så beror det på att jag har kollat mycket på film, i lördags såg jag t ex en äkta klassiker som borde finnas i varje rysarälskares samling.

Filmen heter Shockwaves och är från 1976. Den handlar om tyska zombiesoldater som finns vid en söderhavsö, kommer kanske att berätta om den i ett kommande inlägg.

Har haft filmen i min ägo förut, men har nu fått tag på den igen.

Men men, nästa inlägg kommer i morgon eller på onsdag kväll, tänkte bara ge ett litet livstecken ifrån mig.

Ha det gött så länge.

3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan min vän! Låter precis som en film i min smak! Kramiz

annsan_s sa...

Godmorgon! Den filmen missade jag!

Kramiz

Karpstryparn sa...

Svar till Fenixmona: Ja, det kan jag tänka mig. Kramiz

Svar till annsan: Okej, men det går att få tag på den. Sök efter den på google. Kramiz