lördag 22 maj 2010

Detta är inte bra det

Om ni undrar varför jag har trappat ner på bloggandet så beror det på att jag nu för tredje gången i år de senaste veckorna på nätterna drömmer om att jag sitter framför datorn och bloggar eller svarar på kommentarer.

Mitt internetanvändande har alltså gått alldeles för långt, jag har som det är nu svårt att skilja mellan dröm och verklighet.

Så det är därför som jag har trappat ner en del på bloggandet.

Nästa inlägg kommer troligen att handla om prostitution, och som det ser ut just nu så kommer det att skrivas någon gång under nästa vecka.

Så nu vet ni hur det ligger till.

Ha det gött så länge, I'll be back!

2 kommentarer:

feminix sa...

Jag vet hur det känns!

Smörblomma sa...

Japp min katt är fin på sitt vis. Jag håller också till framför datorn alldeles för mycket, jag har nu en kortare paus bakom mig.

Ser iallafall framemot att läsa dina kommande inlägg :)