fredag 18 juni 2010

Tyskar kan de också, när det kommer till kritan

Nu känner jag att det är dags för ett litet avbrott mitt i bland alla politiskt inkorrekta inlägg i denna blogg, man skulle kunna kalla det för tillfälligt avbrott (detta har dock ingenting att göra med den dåvarande Lorry-medlemmen Stefan Sauks humor/satirserie "Tillfälligt avbrott", om nu någon av er läsare tror det).

Men men, nog snackat, här kommer nu en liten film igen. Vad den handlar om? Ja, det får ni se själva, jag kan bara säga att första gången som jag såg den så skrattade jag så mycket att jag fick väldigt ont i magen och dessutom trillade utav stolen som jag satt på, och rakt ner i golvet.

Den handlar om någon tysk som försöker sjunga (eller vad faan han håller på med), det hela slutar med att han slår sönder en LP-skiva mot huvudet så att bitarna flyger hej vilt.

För att kunna se filmen så måste ni enkelklicka på den med vänster musknapp, och sedan klicka med samma knapp en gång till (i alla fall om ni vill ha videscreen).
Mycket nöje.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha snygga moves. jag själv försöker komma ifatt med alla kommentarer men det tar tid

Karpstryparn sa...

Svar till kloppan: Japp, haha, precis.
Jo, det är inte alltid man hinner med.