torsdag 3 februari 2011

Inbjudan till Katri Linna från Karpstryparn

Som ni märker så har det inte blivit något inlägg än under denna vecka, dock blir det ett nu om den svenskfientliga mångkulturextremisten tillika den främlingsfientliga före detta DO:n Katri Linna.

Japp, hon är främlingsfientlig, hon har ju t ex pratat skit om människor med utländsk bakgrund som är anställda hos henne, och "öser skit" om människor med icke-heterosexuella läggning.

Hon har även könsdiskriminerat kvinnor, t ex i det uppmärksammade fallet i början av 2009 angående 20 kvinnor som blev nekade plats på Lunds universitet med motiveringen att de var kvinnor.

Dessa kvinnor anmälde detta till DO, men hon tyckte inte att det var någonting att bry sig om. Nej, istället ägnade hon tid åt att kräva c:a 100 000 kronor för en tjuvs räkning, nämligen en "flykting" som hade blivit utkörd ur en butik för att ha stulit varor därinne.

Kvinnorna anmälde DO för könsdiskriminering, om det sedan ledde någon vart vet jag däremot inte eftersom det hela blev nedtystat i PK-media ganska snabbt.

Dessutom har Katri Linna blivit utnämnd till Sveriges sämsta chef under 2008, 2009 och 2010.

Det som är konstigt är varför hon inte blev avskedad långt tidigare, typ bara någon månad efter att hon tillträdde jobbet.
Hennes nedvärderande behandling utav sina anställda började ju redan då.

Men de hade väl ingen annan "slasktaska" att anställa förstås.

Nåja, nu har hon fått sparken, vilket sannerligen var på tiden.

Fast det klart, hon kan ju söka jobb hos mig förstås, jag menar, jag blir ju anklagad titt som tätt för att vara både rasist, främlingsfientlig, nazzesvin osv.

Dock är jag ingenting av detta, däremot är jag realist och invandringskritiker. Jag är helt enkelt, liksom många andra är, en engagerad samhällsmedborgare i detta avlånga land, bl a är jag samhällsdebattör.

Jag är alltså politiskt inkorrekt (vilket för övrigt faller inom begreppet invandringskritiker), men det har ni säkert räknat ut vid det här laget.
Jag startade ju denna blogg i slutet av april 2009, så ni har haft god tid på er att göra det.

Men men, med tanke på alla absurda anklagelser som har riktats mot mig sedan dess så tycker väl de IQ-befriade "slasktrattar" som har anklagat mig för ditten och datten att Katri Linna skulle passa bra som anställd hos mig.

Jag menar, hon är ju främlingsfientlig och rasist hon.

Läs mer om det hela på bl a http://www.dn.se/nyheter/sverige/do-far-sparken , http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.542023-do-far-sparken , http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/do-far-sparken_5907771.svd och http://svt.se/2.22620/1.2313457/do_katri_linna_far_sparken .

Det som också är stolligt är att hon inte hamnar som arbetsökande hos Arbetsförmedligen, samma regler ska ju gälla alla när det gäller arbetsmarknaden.

Men det gör de inte, detta är dock inte den borgeliga regerings fel, nej, de har bara gjort situationen lite extremare.

När det gäller Katri Linna så blev hon omplacerad som regeringschef i regeringskansliet, snart blir hon väl medlem i Svenska Motståndsrörelsen också.

Ingenting förvånar mig när det gäller svenskfientliga mångkulturextremister som hon, dock är det nog mindre lyckat av en sådan person att försöka gå med i Svenska Motståndsrörelsen.

Hade jag varit en SMR:are som hade någonting att säga till om så hade jag blivit ganska förolämpad över en medlemsansökan ifrån en sådan person, för att när den stora förvåningen hade lagt sig ställa mig själv följande fråga:

-Är hon sjuk i huvudet????

1 kommentar:

diana sa...

Skönt att hon sparkats, fast precis som du säger varför får inte hon gå till arbetsförmedlingen som alla andra?