fredag 18 februari 2011

När är mångkulturens ändtarmar färdigslickade?

Ibland får jag då och då förfrågningar ifrån en del av mina läsare angående ämnen som de vill att jag ska ta upp, nu senast (närmare bestämt i tisdags) så var det en invandrare ifrån Kroatien som ville att jag skulle ta upp det här med makthavare i Sverige som missbrukar sitt användande av sina tjänstebilar, alltså använder dem vid tillfällen som de inte ska användas i.

Han tyckte att jag skulle ta upp hur många tjänstebilar som dessa typer har, vad detta kostar skattebetalarna osv.

Visst, jag håller med honom, detta är en viktig sak att ta upp, eftersom dessa utsugare använder sina tjänstebilar i tid och otid, i de flesta fall har inte användandet ens med jobbet att göra.

Men jag svarade honom att jag inte är tillräckligt insatt i det hela för att kunna skriva om det, man måste ju vara insatt i det man skriver om för annars blir det minst sagt riktigt käpprätt åt helvete helgalet.

Men jag håller med honom, det missbrukas alldeles för mycket när det gäller sånt där, den tjänsteman i makthavarposition som missbrukar sin tjänstebil om så det bara är EN enda gång borde få sparken ögona böj och ägna sig åt någonting annat istället, t ex gatsopning.

Nåja, nog snackat om detta nu, för det här inlägget ska ju handla om någonting helt annat, nämligen det som det står i rubriken.

Dock är jag inte så där jätteinsatt i hur människokroppen fungerar, däremot vet väl de allra flesta om att alla människor har ett litet maskformigt bihang på insidan precis innan stjärthålet, ur vilket all avföring trycks ut (eller sprutas ut, om man så vill också för den delen).

Vad heter det bihanget då? Jo, ändtarm.

Hade bihanget däremot suttit på utsidan så hade det hetat någonting helt annat, förresten så heter det ju någonting helt annat också. Ja, ni förstår säkert vad jag menar för någonting, det är ju för övrigt bara det s k manskönet som kan ha det, och har också för den delen.

Men nu för tiden så används detta bihang, alltså ändtarmen, till andra saker också, nämligen som "slickepinne".

För alla PK-makthavare (och andra PK-typer också) tävlar varenda dag 24 timmar om dygnet i vem eller vilka som mest kan slicka de mångkulturella rövhålen rakt upp i ändtarmen. Snart är väl vi vanliga och normala människor tvungna att betala alla "kulturberikares" brottslighet också, t ex våldtäkterna.

Men det gör vi ju redan förresten.
Länge leve mångkulturen, va? Nääää, skulle inte tro det!

Läs vad som står på t ex följande länk: http://www.friatider.se/korkort-for-invandrare-subventioneras?new .

Rena vansinnet, eller hur? Men visst, ska det slickas mångkulturella ändtarmar så ska det.

Ja, det finns mycket som man blir minst sagt häpen och extremt förvånad över i dagens Sverige.
Och sådana här saker kallar PK-krafterna för utveckling. Jo, men visst, och blåvalar kan ju flyga de också, eller hur?

Nej, bakåtveckling skulle jag vilja kalla det för, för det är ju faktiskt just precis exakt vad det är det!

På tal om utveckling förresten, i den senaste opinionsmätningen (nämligen en United Minds-mätning) som publicerades i Aftonbladet nu i veckan så fick Sverigedemokraterna hela 8,5 %, och är nu Sveriges fjärde största parti.

Läs mer om det hela på bl a http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article8562626.ab , http://thoralfalfsson.webblogg.se/2011/february/85-procent-for-sd.html , http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8563052.ab och http://www.nationellidag.se/visa/default.asp?notisID=7910 .

Lite märkligt dock att det är just Aftonbladet av alla PK-tidningar som tar upp det här, med tanke på hur mycket skit och lögner som Aftonbladets "journalister" ägnar sig åt att ösa över SD.
Detta resultat visar ju att PK-medias smutskastning- , förtals- och lögnerkampanjer emot partiet inte har någon effekt, såvida man inte vill att SD ska öka då förstås.

Och det tror jag knappat att PK-krafterna vill, fast samtidigt undrar man ju. PK-"slasktrattar" är ju bra på att både prata bort och skriva ner sig själva.

Se även följande video om detta opinionsresultat: http://www.youtube.com/watch?v=3XtqIE19CW0&feature=uploademail .

Och när vi ändå är inne på PK-iter så kan jag ju ändå ta upp det som vår käre stadsminster Fredrik "Kannibalen" Reinfeldt har sagt om det svenska rättsystemet, nämligen att det inte är korrumperat. Det sade han nämligen för mindre än en vecka sedan som svar på de anklagelser som har kommit ifrån Wikileaks grundare Julian Assange.

Läs mer om det hela på bl a http://www.friatider.se/reinfeldt-beklagar-bilden-som-sprids-av-sveriges-rattssystem , http://www.expressen.se/nyheter/1.2322207/reinfeldt-beklagar-bilden-som-sprids-av-sveriges-rattssystem , http://www.svd.se/nyheter/inrikes/assange-advokater-kritiserar-reinfeldt_5935865.svd och http://www.dn.se/nyheter/varlden/alhem-assange-kan-horas-i-england .

Det är bara det att Julian Assange har rätt. Det svenska rättsystemet är ett enda stort skämt, t ex får icke-vita och icke-västerländska invandrare som begår brott i Sverige nästan alltid lägre straff än vad svenskar och vita invandrare får.

Reinfeldt kunde lika gärna ha försvarat den nu döde diktatorn Saddam Husseins försök att utrota norra Iraks kurder med senapsgas!

4 kommentarer:

Julia Dred sa...

Hej där Karpis! :) Jag har lite funderingar på att flytta över min blogg till Blogspot när jag kommer tillbaka i mars (inte minst för att Metrobloggen tydligen ska lägga ner) och jag ser att det är exakt där du skriver ifrån. Funkar Blogspot bra vad gäller länkningar till artiklar, och slipper man censur? Vad är fördelarna och nackdelarna i jämförelse med Metro?

Karpstryparn sa...

Svar till Julia Dred: Hej, Julia! Vaa? Ska Metrobloggen.se läggas ner? Varför det? Japp, jag har min blogg på blogspot.com, det stämmer. Japp, länkar och annat funkar fint, det finns heller ingen censur, jag har inte märkt någon i alla fall. Fördelarna med att ha en blogg här är just att det råder åsiktsfrihet och yttrandedfrihet på blogspot.com, det gör det däremot inte på metrobloggen.se.

diana sa...

Bitskt och klockrent. Ha en fin kväll.

Karpstryparn sa...

Svar till diana: Tackar, detsamma.