tisdag 24 maj 2011

Extremistpartier

Tro det eller ej, men jag har varit sosse.
Jodå, det är säkert även om det är länge sedan nu, eller rättare sagt, jag var det i början men när man väl började sätta sig in i vissa saker så började man mer och mer glida åt det invandringskritiska hållet.

Jag brukar säga att den utvecklingen för mig började 1990-1991, i samband med att den muslimska invandringen ökade i min hemstad så steg brottsligheten med 200 %.

Då tänkte jag: "-Hmm, det är någonting som inte stämmer här, något är helt åt helvete galet."

Något år senare besökte jag mitt gamla högstadium, där i cafeterian fanns det inte en enda vit människa, nej, alla som satt där var icke-vita.
Och när jag då tittade i högstadiets skolkatalog så såg jag att i varenda klass från årskurs 7 till årskurs 9 så var c:a hälften av alla elever icke-vita och icke-västerländska.

Då tänkte jag: "-Vad faan har hänt med min gamla skola? Det här är ju käpprätt åt helvete!"
Mycket riktigt hade också brottsligheten där min gamla skola fanns ökat i samband med att inte så många av eleverna var vita.

Jag såg en gång Olof Palme hålla ett tal utanfär en affär på orten där jag bodde, det var ett tal som inte hade så värst mycket med dagens tafatta socialdemokrater att göra.

För talet var laddat med kraft och styrka, jag brukar säga att socialdemokratin dog med Olof Palme....fast om sanningen ska fram så började den dö redan efter att Olof Palme tog över efter Tage Erlander.

Visst, gamle Olof var rysslandsvänlig och var för dålig invandring, men det var det enda som var dåligt med honom.
Tage Erlander däremot var svenskvänlig och trogen Sverige, han var en bra ledare.

Vad Göran Persson var, och fortfarande är, är dock inte värt att nämna ens. Varför? Jo, för han var, och är, ingenting.
Likadant har det varit med Mona Sahlin, och det är det fortfarande.

Det ska bli intressant att se hur lång (eller rättare sagt kort) tid det tar innan hon sänker rasisttidsskriften Expo också, hon sitter ju i dess styrelse tillsammans med andra svenskhatande rasister.

Ja, riktiga ledare saknas idag, därför är det inte så konstigt att det har varit sådan upprördhet och volkssturmstämning ( http://sv.wikipedia.org/wiki/Volkssturm ) ifrån socialdemokratiskt håll igår och idag.

Jag syftar nu på att den socialdemokratiske före detta riksdagsmannen Tomas Bodströms bok om Socialdemokraterna släpptes igår.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.expressen.se/nyheter/1.2445320/bodstrom-vagrade-lata-partiet-lasa-boken ,

http://www.expressen.se/nyheter/1.2445435/par-nuder-tog-med-mig-pa-svartklubb ,

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13071851.ab ,

http://www.newsmill.se/artikel/2011/05/24/bodstr-m-ska-ha-en-eloge-f-r-sin-uppriktiga-kritik

och

http://hd.se/helsingborg/2011/05/24/s-vill-satsa-pa-skolan-och-jobben/ .

Märk väl förresten att det inte bara är Socialdemokraterna som uttalar sig i artikeln på den sista länken, ånej, de båda extremistpartierna Vänsterpartiet och Miljöpartiet är med på några "hakar" också.

Vad sjutton ska man säga om Vänsterpartiet egentligen? Det partiet var ju mer demokratiskt när Lars Werner var partiledare, han var mer demokratisk än vad Lars Ohly och Gudrun Schyman någonsin har varit, och är.

Och ändå var Vänsterpartiet ett rent kommunistparti under Lars Werners ledning.

Men vad är det idag? Jo, på många sätt ett sorts terroristparti, men det klart, vad annat kan man vänta sig av ett parti vars ledare för några år sedan sade så här på frågan om vad han anser om kommunismens brott emot mänskligheten:

"Jag har varit kommunist sedan 1979, och jag har aldrig förknippat kommunismen med varesig diktatur eller förtryck."

Aaah, okej, då vet vi hur Lars Ohly fungerar då, eller rättare sagt inte fungerar.

Det är ju nästan så man tror att han är en vit variant på negern Mekonnen Tesfahuney som "jobbar" som "lektor" på Karlstads universitet.

Fast det klart, Lars Ohly varken påstår eller inte påstår att dessa folkmord har ägt rum. Mekonnen Tesfahuney däremot anser att de inte har ägt rum, i annat fall hade han inte skrivit på följande upprop: http://www.historieuppropet.se/undertecknare.htm .

Och vad är man då? Jo, historieförnekare. Det är för övrigt straffbart enligt svensk lag att förneka folkmord, men visst, är man inte vit eller västerländsk, ja, då kommer man undan med i princip vad som helst.

Men okej, om inte dessa folkmord har ägt rum så dödades väl inte någon neger alls under slavperioden innan och under amerikanska inbördeskriget heller då.

Eller?

Dock har Lars Ohly faktiskt sagt två bra saker genom åren, nämligen det att FAS 3 måste bort och att det borde införas ett sorts lånesystem när det gäller fildelning.

När vi ändå är inne på extremister så kan vi ju ta upp Miljöpartiet också, men för att vara ett parti som påstår sig vara väldigt miljömedvetet så har de koll på oerhört lite, om ens någonting alls.

Det är ju som jag skrev i det förra inlägget: "Detta vimsiga parti har nämligen mindre koll på miljömedvetenhet än en dyngrak person som anser att miljömedvetenhet är detsamma som att pissa i en fontän, samt att denna "åtgärd" bidrar till att rädda ozonskiktet."

Däremot är det inget fel på deras invandringspolitik- och flyktingpolitik......eller nej stopp, vänta nu ett litet tag här, det är det ju faktiskt.

För Miljöpartiet är minst sagt ett invandringsextremismparti, det är faktiskt så att de slår både Socialdemokraterna och Vänsterpartiet på denn punkten, om inte är de ännu mer extrema.

Att Miljöpartiet är emot prostitution också säger ännu mer om hur inskränkta, trångsynta och IQ-befriade de är.

Men så är de ju också så "insnöade" att "snön har smällt ner deras s k hjärnceller".
Länge leve miljön, va, i alla fall den som finns i deras "hjärnor".

Må hända är det i dessa en bra miljö för kackerlackor? För dessa djur är ju inte kända för att vara kräsna, nej, de nöjer sig med vilken dynga som helst.

Dock borde även kackerlackor ha lite självrespekt, det är väl därför de inte väljer att flytta in i den muslim- och halalslaktsälskande kannibalen Fredrik Reinfeldts hjärna (och ja, han har en kannibal i släkten, nämligen hans farfarsfarfarsfarfarsfarfars osv far).

På tal om att Reinfeldt älskar djurplågeri, se följande film: http://www.youtube.com/watch?v=fYXh1-aQuHE .

Men visst ja, det skulle ju handla om Miljöpartiet, nu kom jag ifrån ämnet lite grann.

I söndags så fick detta velpotteaktiga extremistparti sina nya språkrör, nämligen Åsa Romson och Gustaf Fridolin.

Dessa "byx- och trosvarma" förväxta skitungar efterträdder alltså de äldre "gamlingarna", alltså de förra språkrören.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fridolin-och-romson-valda-till-nya-mp-ror_6184851.svd ,

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/maktskifte-klart-i-mp_6185125.svd ,

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4516802 ,

http://www.dn.se/nyheter/politik/fridolin-och-romson-nya-sprakror

och

http://www.dn.se/nyheter/politik/arbetstider-hjartefraga-for-de-nya-sprakroren .

Men finns det då något parti i Sveriges riksdag som är bra? Eller finns det något i riksdagen som är dåligt?

Svar: Nej, alla är lika dåliga, eller om man så vill lika bra.

För det finns inget parti som är rakt igenom dåligt, och det finns heller inget som är rakt igenom bra.
Detta gäller alla partier oavsett om de sitter i riksdagen eller inte, dock pratar jag bara om de som finns i Sverige nu.

Fast det klart, partier som KPMLR och APK (alltså Arbetarpartiet Kommunisterna, om det ens finns längre) finns det ingenting som är bra med förstås.

Finns det då någont riksdagsparti som ligger närmaste den "braiga" gränsen?

Ja, det beror ju på vem man frågar och vem som svarar förstås.

I mitt fall blir det Sverigedemokraterna, de är inget extremistparti. Men visst, deras inställning i Israelfrågan är jag emot, och ökad vargjakt är jag också emot.

Ärligt talat ska vi inte ha någon jakt alls på varg egentligen, den är inte bra för vargstammen och dessutom drabbar vargjakten andra djur också.

Nu får jag säkert både muslimer, vänsterextremister och vargmotståndare på mig angående de två sakerna om SD.

Men vet ni vad jag gör i det? Jo, följande: Jag  S K I T E R  i det!

För det är fortfarande en demokratisk rättighet att bajsa i det här landet.

8 kommentarer:

Invandringsmotståndare sa...

Va, ökade brottsligheten i din hemstad med 200 % när den muslimska invandringen ökade där? Tror fan att du blev invandringsmotståndare.

Karpstryparn sa...

Svar till Invandringsmotståndare: Japp, det gjorde den, t ex ökade fallen av grov misshandel rejält men annan våldsbrottslighet också.
Precis, det var så mitt uppvaknande började, i samband med detta såg jag också samma utveckling på de allra flesta håll och orter i hela Sverige.
Och på grund av sådana "trevligheter" så har vi nu fått ett Sverige som ingen vettig människa vill ha.

Så de som säger att muslimer är bra människor vet inte vad de pratar om.

Invandringsmotståndare sa...

Ja vem fan gillar muslimer??? Bra inlägg förresten, alla folkförrädare kan dra åt helvete!

Karpstryparn sa...

Svar till Invandringsmotståndare: Ingen vettig, normalt funtad eller verklighetsförankrad människa gillar muslimer.
Angående alla folkförrädare: Det där var att ta i, nej, de behöver bara säga att de har gjort fel och att de då tänker försöka göra någonting åt felen.

Men dessa avskum dör hellre än de erkänner att de har gjort fel.
Hela det mångkulturella samhällsexprimentet började gå åt helvete redan när det började, och nu ser vi resultatet av detta vidriga vansinne.
Resultatet är käpprätt åt helvete. Det är snart bara Sverige av de andra europeiska länderna som fortsätter med denna skit, Sverige är ju t ex det land i Europa det begås mest våldtäkter i, vi har gått om England där.

Och vad beror det på? Jo, den muslimska invandringen, det är ju bara att titta på hur manliga muslimer behandlar t ex kvinnor i sina hemländer.
Detta vet företrädarna för det politiskt korrekta etablissemanget, men de vägrar erkänna det.

Miss Åberg sa...

sv: haha håller med! jag hoppas vi slipper se idioten i tv igen iaf!

Anonym sa...

du säger det själv. det är inte enbart invandrarnas fel. de lär sig att de kommer undan straff. ungefär som barnen..
allt handlande har i bästa fall en konsekvens men vi har låtit dem slippa undan i mkt

Karpstryparn sa...

Svar till kloppan: Exakt.

Anonym sa...

ha en bra dag