torsdag 20 oktober 2011

Politiskt Inkorrekt behövs fortsättningsvis i dagens Sverige, därför startar nya PI

Japp, ni läste rätt, PI byter bara namn, några nya skribenter blir också engagerade i det nya PI.

Det är tänkt att det nya PI ska starta innan det gamla PI stängs ner, alltså innan den 31:a oktober.

Här är för övrigt den senaste nyheten på Politiskt Inkorrekt: http://politisktinkorrekt.info/2011/10/20/debatt-kent-ekeroth-sd-mot-mona-sahlin/ .

Ni som har missat att nya PI ska starta, kolla in följande länk: http://karpstryparn.blogspot.com/2011/10/fortsatt-granskning-och-avslojanden-av.html . När jag har fått reda på det nya PI:s adress så kommer jag att skriva ett inlägg om denna nya nyhetssajt.

Jag skrev visserligen ett inlägg om detta i måndags (nämligen det som finns på länken), men nyheten tål att upprepas.

Men orsaken till att jag skriver detta inlägg är egentligen främst följande: Jag började tidigare ikväll att pinga mina inlägg på http://www.bloggportalen.se , tyvärr kan man om man har en blogg på blogspot.com bara pinga sina inlägg manuellt.

Men å andra sidan är det ju bättre än ingenting alls. Dessutom har någonting kört ihop sig på bloggportalen.se, inget av mina senaste inlägg sedan i tisdags syns där.

Så tills de syns får jag göra så här istället.

5 kommentarer:

Ninja sa...

Halloj! Hur har du det?
Jag har missat nya P1, får kolla upp det. Jag lyssnar mest på radio på semester tyvärr....har sällan en ledig stund när det är jobbsäsong :)

Karpstryparn sa...

Svar till Ninja: Hallojsan! Jodå, det är bara fint, hehe.
Aaah, då har du mycket att göra nu då.

Fenixmonas sa...

Jag pingar också ibland, men det är länge sen nu, har aldrig tid till det jag vill numera...Skulle behöt sådär en tjugo timmar till per dygn...Kramiz!

Fenixmonas sa...

Visst är det kräftor...me love it! Fast den här helgen blir det bara räkor...får hoppas att 4 kg räcker...Kramiz!!!

Karpstryparn sa...

Svar till Fenixmona: Aj fanken, men jag förstår dig, hinner man inte så hinner man inte.
Angående räkor: Aaah, hehe, okej, 4 kg är inte så lite det.
Kramiz