tisdag 13 december 2011

Rasisten Alex Bengtsson spottar på barn och deras föräldrar

Idag så är det lucia, men uppenbarligen så finns det människor i Sverige som vill förinta våra svenska traditioner med det absurda påståendet om att alla svenska traditioner är rasistiska och kränkande.
Dessutom anser dessa verklighetsfrånvända typer att alla som inte tycker som dem i alla frågor är rasister.

Men vart hittar man de riktiga rasisterna? Jo, i antirasistiska kretsar.
Ett exempel på en sådan rasist är rasisten och fascisten Alex Bengtsson som vid sidan av sitt jobb på den rasistiska, vänsterextrema, fascistiska, och antidemokratiska hat-tidskriften Expo har en blogg på Nyheter 24 där han kan leka osaklig pajas.
Leka och leka förresten, han är inte bara en osaklig pajas, utan också en lögnaktig "wannabekulturberikare" (han tycker ju att avskum som begår våldtäkter ska få göra det, i hans ögon är det en demokratisk rättighet att få göra så) som dessutom är väldigt lik en viss herre vid namn Adolf Hitler.
Det är ju bara Hitlermustaschen som saknas, men visst tusan, den har han ju rakat av sig.

Men han kunde lika gärna ha haft den kvar, det syns ju ändå vem han brås på.

Alex Bengtssons senaste klavertramp är när han för 278:e gången (eller är det fler gånger än så?) kräks galla över Avpixlat för att de har skrivit om att föräldrar inte får ta bilder på sina barn när de går i luciatåg här och var i Sverige på luciadagen.
Läs själva vilka lögner han skriver om Avpixlat i detta fall på http://nyheter24.se/blogg/alex-bengtsson/2011/12/12/avpixlat-spottar-pa-hotade-barn/ .
Läs också Avpixlats svar på Alex Bengtssons lögner på http://avpixlat.info/2011/12/13/alex-bengtsson-satter-luciakaffet-i-vrangstrupen/ .

Själv kommenterade jag Alex Bengtssons lögner med följande kommentar:

" Expo är en rasistsajt och du är rasist, Alex. Detta är inget påhopp utan fakta. Du och resten av Expo bevisar varje dag att ni är rasister hela bunten, t ex emot svenskar.
Men visst, stör du dig på Avpixlat så stör du dig väl på vad jag har skrivit om det också, jag bloggade om det igår. Skulle inte förvåna mig om du har kollat in Karpstryparn II, du har ju uppenbarligen inget annat att göra än att publicera lögner både på Expo och i din blogg.
Fast, hehe, all publicitet är bra publicitet, som Karl Gerhard sade."

För övrigt var jag själv på luciafirande idag, närmare bestämt kl. 09.30 via mitt jobb. Det var ett trevligt luciafirande, vi blev bjudna på kaffe med lussekatter och pepparkakor till. Luciatåget var fint med stjärngossar, tärnor och hela fadderullan, och så förstås fröken Lucia också.
Och bilder togs på tåget, fotoblixtarna gick varma flera gånger. Säkert var det någon av de som fotade som hade sitt barn med i tåget.

Men enligt Alex Bengtsson så är man tydligen en brottsling om man tar bilder på sitt barn.

En av de många lögner som han påstår om Avpixlat är följande:

"Det är uppenbart att Avpixlatgänget lever så långt ifrån verkligheten man bara kan komma. I Sverige lever över 4000 barn med skyddad identitet. Det är barn till mammor som har misshandlats, barn till poliser, barn till grävande journalister, barn till politiker och andra föräldrar som lever under hot. Merparten av dessa barn är dock barn till kvinnor som har misshandlats."

Jag undrar just vem det är som lever så långt ifrån verkligheten som man någonsin över huvudtaget kan komma. Jo, det är ju självaste Alex Bengtsson som gör det.
"Käre" Alex, om det är som du säger så ska inte de barn som du syftar på gå i något luciatåg över huvudtaget, de ska inte vara någon annanstans heller för den delen.
Så börja lev i verkligheten du, kom ut från hispan......Fast vid närmare eftertanke är det nog bättre att du stannar där, personer som dig är en samhällsfara både för sig själv och för andra.

Undrar förresten om Alex Bengtsson själv har barn och hur ofta han begår brott emot dem, t ex lägger ut bilder på dem i fel sammanhang utan deras tillåtelse?
OBS! Märk nu att jag inte påstår att han gör det, utan undrar OM han gör det.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Lite konstruktiv kritik: Du framstår som verkligt fascinerande ointelligent. Det i sig gör dig ju tämligen olämplig som skribent. Att du vidare har svårt att göra dig förstådd på svenska gör ju texten än mer onödig. Tack för mig.
//svensken

Emma sa...

Sv; Absolut!

Karpstryparn sa...

Svar till den anonyme och fege svensken: Tack för dina personangrepp, påhopp, lögner och osakligheter. Men å andra sidan är sådant typiskt för personer som dig, det bevisar ju bara att ni inte har någonting att komma med.

Kom istället med argument och exempel på vad det är som är så galet med mitt inlägg, istället för att vara en feg ynkrygg och smita iväg med svansen mellan benen.

Rune sa...

Vi är många som prövat argument på dig, svaret blir bara påhopp och osakligt svammel. Du skriver en massa skit med anklagelser till höger och vänster med felaktiga hänvisningar och rena lögner. Nej du är knappast den vassaste kniven i lådan.

Ma sa...

Oj, hamnade oförberedd på ett luciatåg idag och passade på att ta några bilder med mobilen. Måste ha varit förskräckligt gjort och de som anordnade tåget har lagt ut det på Facebook. Kan inte fatta varför det är förbjudet att fota luciatåg...

Karpstryparn sa...

Svar till Rune: Lär dig skillnaden mellan argument och påhopp till att börja med, typer som du kommer ju sällan med någonting annat än påhopp.

Angående "en massa skit med anklagelser till höger och vänster med felaktiga hänvisningar och rena lögner": Ge mig något eller några exempel på det då, eftersom du har sagt A så måste du också säga B.
I annat fall är du knappast den vassaste kniven i lådan, däremot är du då precis lika slö och hängig som resten av dina gelikar är.

Med dina gelikar menar jag personer som inte har några argument, utan bara anklagar mig för en massa ovidkommande skitsaker.
5 av de kommentarer som jag har fått i eftermiddag och ikväll till detta inlägg raderades på grund utav just sådant.
Jag kunde ha raderat din kommentar också med tanke på vad som stod i den, men samtidigt så är jag också en schysst person.

Karpstryparn sa...

Svar till Ma: Nej, det är många med både mig och dig som inte fattar det.

Karpstryparn sa...

Svar till Emma: Japp.

Fenixmonas sa...

Jag blir så ledsen o besviken när alltfler av våra fina svenska traditioner försvinner...Det är ju inte klokt! Vi borde ju alla värna om våra traditioner! kramiz

Karpstryparn sa...

Svar till Fenixmona: Exakt, det måste vi! Kramiz

Rune sa...

Nej du är inte en schysst person, utan en smygrasist utan dess like.
Du skriver ofta svepande och drar in
invandrare och asylsökande i din paranoida världsbild, där alla är kriminella och bidragsfuskande. ALDRIG nämner du vita kriminella bidragsfuskande och skattesmitande individer. I din sjuka värld så är i princip alla med nordisk härkomst ärliga, icke våldsbenägna, godhjärtade och nästan osynliga i brottsstatistiken. Ta av dej din foliehatt, så kanske du märker att verkligheten är oändligt mycket mer komplicerad än i din enkla svart och vit värld.

Karpstryparn sa...

Svar till Rune: Jag är varken rasist, smygrasist eller andra absurda saker som du anklagar mig för.
Däremot är du en feg ynkrygg utan dess like, dessutom har du fortfarande inga exempel på det som du påstår om min blogg.

Men dina personangrepp är det inga fel på.
Nåja, jag är trött på små skithögar som dig, därför får du inga fler kommentarer publicerade. Anledning: Du kan inte kommentera utan personangrepp, lögner och påhopp, du kan alltså inte vara saklig eller seriös.
För det vet du inte vad det är, det bevisar du tydligt även denna gång.

Angående kriminella vita individer: Jag har skrivit om sådana flera gånger, men eftersom min blogg startade den 30:e april 2009 och du jämnt nyligen har hittat hit så förstår jag att du inte har sett någonting sådant.

I din sjuka värld så är i princip inga med nordisk härkomst ärliga, icke våldsbenägna, godhjärtade och nästan osynliga i brottsstatistiken. Ta av dej din foliehatt, så kanske du märker att verkligheten är oändligt mycket mer komplicerad än i din enkla svart och vit värld.

Du skriver svepande och dömer ut ALLA i din paranoida världsbild, där ALLA svenskar och vita invandrare är kriminella och bidragsfuskande.
Gå till en psykolog, ditt jävla psykfall. Stackars psykolog förresten, du lär knäcka personen fullständigt.
Begå självmord istället, typer som du har ingen framtid.

Och sist men inte minst: Jag är en schysst person. Men du fick din chans och du tog den inte.
Därför raderas i fortsättningen samtliga kommentarer från dig.

Är det uppfattat, Ers högt ärade Prins Idiot?
Om inte, synd för dig.

End of story.

Rune sa...

Bra din djävla mongolida byfåne, du har raderat ALLA som är kritiska till ditt svammel. Dina läsare ser vilken efterbliven idiot du är när du önskar livet ur folk som inte tycker som du. Funderar på att anmäla dig för mordhot.

Karpstryparn sa...

Sista svaret till Rune: Jag har inte mordhotat dig, att skriva att man tycker att någon borde begå självmord är INTE att mordhota.
Lär dig skillnaden mellan att tycka någonting och hota någon.
Har jag önskat livet ur någon som inte tycker som jag? Nej, det har jag inte gjort.
Men du var otrevlig emot mig, alltså var jag otrevlig tillbaka.

Angående radera: Kommentarer som innehåller personangrepp, påhopp, lögner osv emot mig som person raderas.
Kommentarer som INTE innehåller sådant raderas inte.
Men visst, anmäl mig för mordhot du, varje människa som kan läsa ser att jag inte har mordhotat dig eller hotat dig på andra sätt.
Men anmäler du mig för mordhot, ja, då anmäler jag dig för förtal.
För DU har påstått en massa saker om MIG som inte är sanna.

Enda anledningen till att jag publicerade din kommentar är att jag bemötte dina lögner om mig.
Men från och med NU får du inga fler kommentarer publicerade.
Däremot kommer jag att spara alla kommentarer som du i fortsättningen skickar till min blogg, minsta lilla förtal från dig om mig i fortsättningen och jag polisanmäler dig för förtal.
Att påstå att jag har mordhotat dig är förtal från din sida, detta på grund utav att jag inte har mordhotat dig.

Men varför vänta? Jag gör det redan ikväll.
Så nu har du en polisanmälan att vänta.
Ha det bra!

Karpstryparn sa...

Tillägg till Rune: Ska väl också nämna att jag mycket väl, till skillnad ifrån dig, vet vad mordhot är. Skrev ett blogginlägg om det alldeles nyss där jag även tar upp att Rikspolisstyrelsen förra veckan besökte min blogg. Inlägget heter "Denna vecka minst 1664 läsare samt Rikspolisstyrelsen".
Läs det gärna och se varför din polisanmälan knappast leder någon vart.