måndag 6 februari 2012

Sweden Confidential

Förra veckan blev det inte så mycket bloggande, jag hade mycket annat att göra. Men ändå kom bloggen förra veckan upp i 1025 läsare, rätt hyfsat det med tanke på att det bara blev två inlägg då.
Som det ser ut just nu så verkar det inte bli så mycket bloggande den här veckan heller, även om detta naturligtvis kan ändras.

I helgen fick jag förresten ett förslag från Kapten_Krok på http://swedenconfidential.wordpress.com/ om jag kunde tänka mig att lägga in hans blogg i min länklista, om jag gör det så lägger han in min.
Jag tackade naturligtvis "Ja" till detta, känner ju till bloggen Sweden Confidential sedan tidigare. Den är en av många bra massinvandringsmotståndarsajter som är starkt emot allt det vansinne som PK-ismen står för.
Kapten_Krok var ju väldigt aktiv som kommentator på Politiskt Inkorrekt, och han är det även på Avpixlat. Vi är helt enkelt i samma anda, även om min aktivitet på Avpixlat och andra massinvandrings- och PK-motståndarsajter naturligtvis varierar.

Om ni gillar bloggen Sweden Confidential så lägg gärna in den i er blogglista.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Läs det senaste om Reinfeldt, läs om det här http://svenssonsfunderingar.wordpress.com/2012/02/07/reinfeldt-i-panik-massinvandringen-har-atit-upp-sveriges-ekonomi/

Smörblomma sa...

Kolla in min alldeles egna nya tidning på nätet :) http://simplylife-style.blogspot.com/

Simply Lifestyle sa...

Japp du har rätt, stort antal läsare där.

Länkbyte är ju alltid bra, skapar mera läsare.

charlotte sa...

nu är jag tillbaka. vet i nget om den sidan får kolla in men tror att den kanske inte är rikigt jag eller?
kram