måndag 2 juli 2012

Är Torbjörn Bood född i förrgår? (forts från föregående inlägg)

Efter allt tjat och gnat från Grums kommunpolitiker Torbjörn "Jag anklagar andra för att vara det jag själv är" Bood (och det är långt ifrån slut från honom än, han har mer "kattguld" i skallen än man faktiskt kan tro) så måste jag verkligen säga att jag faktiskt beundrar honom.
För hans fantasi och påhittighet är det bannemej inget fel på, däremot har han "lite" för mycket av dessa båda saker.
Jag menar, det är ju inte varje dag man stöter ihop med en PK-politiker som får både Mona "Jag älskar våldtäkter, så länge de begås av invandrare" Sahlin, Annie "Att tränga in 40 miljoner invandrare i 7 trappuppgångar går ju" Lööf,  Stefan "Jag hatar rasister, alltså hatar jag mig själv" Löfve'n, Fredrik "Finge jag bestämma så skulle al-Qaida rensa Sverige" Reinfeldt, Jonas "Folkmord är aldrig fel, så länge det är kommunistiskt" Sjöstedt, Jan "Jag vet ingenting om ingenting" Björklund och Maria "Vi miljöpartister är inte rasister, vi hatar bara ALLA-h" Ferm att framstå som de mest kompetenta politiker som över huvudtaget existerar. (Oooops, jag glömde bort Göran "klenis-Kronblom" Hägglund och Lars "Folkmord är alltid bra, om de begås av kommunister" Ohly också)

För vilken annan PK-politiker än Torbjörn Bood (det skulle möjligtvis vara Annika Lomarker eller någon annan politiker i Grums kommunfullmäktige då) skulle tolka följande brev som nazistiska? (enkelklicka på breven om ni vill se vad det står i dem):





(Med hänsyn till de som har skrivit är deras namn pixlade)

Och när jag ändå håller på: Är Torbjörn född igår? Och var det i så fall i någons farstu?
Det heter ju nämligen att om man är "född igår" så är man inte riktigt hundra, med andra ord så är nog inte Torbjörn Bood "född igår".
Däremot är han snarare född i förrgår!
Är ni förresten emot att skötsamma hyresgäster vräks tvärtemot svensk lag så gå in och skriv på följande lista: http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=6698 .

Och här har ni en artikel om bakgrunden till det hela: http://www.dn.se/nyheter/sverige/hyresgaster-ut--flyktingbarn-in .

Undrar just förresten hur Bood skulle klara sig i en debatt emot Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson, Bood är ju varken saklig eller seriös. Och han kan ju varken debattera eller tåla kritik.
Med andra ord så vore debatten över redan innan Jimmie Åkesson hade kommit fram till talarstolen. Här har ni förresten en artikel som visar hur Åkesson, enligt DN, betedde sig i sitt tal under årets Almedalsvecka: http://www.dn.se/nyheter/politik/akesson-tjatade-om-invandring-och-sag-ett-kallt-sverige .

Och här har ni en annan färsk artikel, i den talar Jimmie Åkesson återigen klarspråk: http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/polisen-maste-bli-mer-effektiv_7310883.svd .

Inga kommentarer: