onsdag 25 juli 2012

Rasistkurden Kurdo Baksi är SVT:s egen lilla "griseknoe"

Idag står det på den kända nyhetsajten Sweden Confidential en mycket intressant artikel om den hatfyllda fascisten tillika löngnaren Kurdo Baksi. I SVT-artikeln "I dag är Sverige ett samhälle som rycker på axlarna åt vardagsrasismen" vräker han ur sig en nyare form av dynga, på det viset kan man säga att han i viss mån har utvecklats.
Från äldre dynga till nyare dynga alltså.
Gamle Kurdo visar återigen att han är i starkt behov av någon form av psykologisk hjälp, t ex att vara inspärrad på ett mentalsjukhus a la' Säters sjukhus resten av sitt liv. I skrivande stund frågar jag mig själv fortfarande när han fick permission därifrån, och varför han fick det.
För på Säters sjukhus ska det ju, som ni vet, väldigt mycket till för att man ska få permission även om den så är i den allra minsta form.

Saxat från Sweden Confidentials artikel om Baksi:

" En person som kom hit som flykting har kommit upp sig i arbetarpartiet, får skriva så mycket han vill på SVT:s sida, och påstår ändå att det finns en utbredd vardagsrasism i Sverige och använder Reinfeldts son som bevis på grund av det killen klickade på i en Facebook-omröstning.

Hur många människor har inte mist livet i olika uppgörelser i Malmö sen Mangs häktades? Nu senast var det en invandrare som försökte döda sin egen fru, likadant incidenten innan. Även de senaste morden där gärningsmannen gripits har det varit invandrare. De flesta skjutningarna i Malmö begås av invandrare, ändå skriver inte Baksi någonting om det utbredda vapeninnehavet hos invandrargruppen i Malmö."

Men det står mer än så i artikeln om den svenskfientlige vänsterextremisten/rasisten Kurdo Baksi.
Läs mer om det hela på http://www.swedenconfidential.info/2012/07/25/varfor-ar-kurdo-baksi-favoriserad-av-svt/ .

Och på http://debatt.svt.se/2012/07/20/i-dag-ar-sverige-ett-samhalle-som-rycker-pa-axlarna-at-vardagsrasismen/ hittar ni Baksis osakliga lögn- och hatartikel.

Någon gång under nästa vecka så kommer jag förresten att rapportera om en viss vid det här laget ganska känd händelse. Det är i alla fall tänkt så.
Vad det är för någonting kan jag inte (eller rättare sagt, tänker jag inte) säga än, måste ju hålla er på halster lite grann fram tills dess.
Men jag kan väl säga som så här i alla fall att det är en sak som har skett i Sverige varje år sedan 2003.
Ni kommer sagt att få reda på det någon gång till veckan, även om jag nog tror att en del av er som följer min blogg redan har sina aningar om vad det kommer att handla om.

Ha en riktigt trevlig helg på er alla, vi ses till veckan.

Hej så länge!

Inga kommentarer: