fredag 6 juli 2012

Släng dig i väggen, digerdöden

Det här inlägget är lätt att skriva, jag saknar nämligen ord att uttrycka vad jag känner. Ni förstår nog varför när ni läser vad som står på de två länkar som finns längst ner i detta inlägg.
Men jag kan säga så här: Det minsta jag känner är hat, och inte så lite heller. Det som jag känner efter att ha läst om detta kan dock inte beskrivas i ord.
För det finns inga ord i världen som kan beskriva vad en normalt funtad människa känner när han eller hon läser det här (OBS! Jag sade normalt funtad nu).
Det enda jag med säkerhet kan säga är följande: Det är inte svårt att räkna ut vilken sorts "människor" som har gjort det här, ja, jag skriver ordet människor inom citattecken eftersom de avskum som har gjort det här inte är några människor i mina ögon. Avskum är det minsta som man ska kalla dem för, inte ens farsoter som digerdöden, kolera och ebolavirus kan mäta sig med de as som har begått detta djurplågeri.
Ni som följer min blogg vet vid det här laget min inställning till djurplågeri och djurplågeri. Att införa dödsstraff för djurplågeri är däremot inte bra (japp, jag har ändrat mig på den punkten), det är ju meningen att djurplågare ska känna stark smärta. För det kan de ju inte göra om de är döda. Däremot förtjänar de den vidrigaste och mest plågsammaste död som över huvudtaget existerar.
Det finns inget straff som är hårt nog för avskum som gör sånt här, helt plötsligt så förefaller de invandrarbarn som använder igelkottsungar som fotbollar eller de invandrarungdomar som slänger 2-kilosstenar på igelkottar vara snälla och bra människor. Och ändå är de inte det!

När jag säger att det inte är svårt att räkna ut vilken sorts "människor" som har gjort det som står på länkarna så menar jag följande: Dessa "människor" hittar man till 99 % inom den muslimska kulturen, det är väl känt vad dessa gör emot djur i sina egna länder. Den eller de som påstår någonting annat borde kanske ta en titt på hur det ser ut i den stora vida världen. För vi lever ju faktiskt på planeten Tellus.
Visst, det är inte glasklart att det är muslimer som har gjort det här (även om allting talar för det), men vilka andra typer skulle göra någonting sånt här?
Och varför skulle de göra annorlunda i Sverige eller något annat icke-muslimskt land? För Sverige är ju inte muslimskt.........ÄN! Men om denna vidriga utveckling tillåts fortsätta så.....Sedan är det det nya Auschwitz nästa för alla som av någon anledning inte gillar muslimer.
Det är ju bara att titta på Tyskland, enligt den tyska centralbyrån så kommer Tyskland att vara ett muslimskt land om mindre än 20 år om den muslimska invandringen fortsätter där.
Och som ni vet (i alla fall ni som kan någonting om geografi) så är det inte långt mellan Tyskland och Sverige.
Man får ju inte ens peta på muslimer, utan att bli anklagad för att vara nazist eller rasist. Men de är bra på att vara rasister och nazister själva. Angående det sistnämnda så är det bara att titta på muslimers judehat t ex.

Förvånande är förresten att en PK-blaska som Expressen tar upp djurplågeriet över huvudtaget, de brukar ju normalt sett anse att sådant inte är någonting att bry sig om. Men så försvarar ju alltid PK-blaskorna mångkultur och massinvandring, oavsett i vilket sammanhang det än gäller.
Och det gör de nu också.
Visst, naturligtvis finns det även svenskar som plågar djur, det är sant. Skillnaden är dock att svenskar och andra vita människor inte har det i sina länders kulturer, de har det alltså inte medfött.
Men det finns det ju andra som har. Inte ens hos Nya Guineas kannibalstammar gör man sånt här, de skulle aldrig ens tänka tanken att göra något sånt här. Heja kannibaler, säger jag bara!

Läs mer om det hela på t ex följande:

http://www.swedenconfidential.info/2012/07/06/folet-juni-sex-dagar-gammal-valdtogs-och-plagades-till-dods/ ,

http://www.expressen.se/gt/folet-juni-plagades-till-dods-i-hagen/ .

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Fruktansvärt, helt fruktansvärt...går inte att finna ord! Måste vara en väldigt sjuk människa som gjort detta! kramen

Karpstryparn sa...

Ja, det är svårt att finna ord för vad man tycker om sånt här. Kramen