måndag 2 februari 2015

Att "trycka ner fingrarna i datorns tangentbord" (eller "ta bladet från munnen")

Som ni märker så bloggade jag ingenting under förra veckan, orsaken var att jag behövde ett litet break från bloggandet.
Det har också blivit för mycket med andra politiska aktiviteter för mig, alltså inte enbart bloggande.
Jag har helt enkelt tagit på mig alldeles för mycket sedan en tid tillbaka, och har därför sedan förra måndagen tagit ett litet uppehåll ifrån nästan allting sådant. Som det ser ut just nu så kommer breaket att hålla i sig till början av nästa vecka.
På lördag kommer jag dock som det känns nu att vara med i Sverigekanalens livesändning igen, har bara inte mailat programledaren om det än.
Så nu vet ni hur det ligger till, tyckte att jag var skyldig er läsare att "trycka ner fingrarna i datorns tangentbord" helt enkelt (eller uttryckt på ett annat sätt: "Ta bladet från munnen").

Inga kommentarer: